woensdag 7 juni 2017

Lieve broers

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik echt buiten mijn comfort zone aan het werken en maak ik gebruik van verschillende mixed media materialen.
Materialen die ik in huis heb maar nooit met elkaar combineer.
Hoe meer ik dit uittest des te meer plezier begin ik erin te krijgen. (Natuurlijk zijn er voor elk gelukt resultaat eerst verschillende in de vuilbak beland.)

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een project life lay-out.
Modellen van dienst zijn de kindjes van een hele goede vriendin van mij.
Robin had er eerst echt geen zin in en moest steeds afgeleid worden met ballonnen en snoepjes
Uiteindelijk heb ik toch enkele foto's kunnen nemen.

De basis kaartjes heb ik gemaakt door gebruik te maken van de leuke nieuwe scr@p lijn van joy!crafs.
Hoe gaaf is die!
Nadat de basiskaartjes uitgestanst waren, ben ik ze gaan bewerken met inkten, bitser, structuurpasta zowat alles wat ik in huis heb.


Dit was een eerst resultaat, daar was ik nog niet tevreden mee.
Zo ben ik nog meer kleuren gaan gebruiken en ben ik met behulp van poly besa stencils diepte gaan aanbrengen.


Ik denk dat ik dankzij de geweldige scr@p collectie weer een nieuwe verslaving erbij heb.
En wat is buiten mijn comfort zone werken toch fijn!
Ik ga dit zeker blijven doen in combinatie met mijn eigen vertrouwde comfort zone.


gebruikte materialen:
-6002/0662 bloemen patroon
-6002/0623 hartjes in ruit
-6002/0624 ballonnen
-6002/0826 mask stencils
-6002/0914 stencil kit beautiful
8013/0114 metallic cardstock papier rood
-8089/0211 corrugated cardboard
-8099/0053 Metallic linen


1 opmerking: