donderdag 5 januari 2017

Draakje

Hallo allemaal,

Het is kerstvakantie.
Ik heb het geluk dat ik kan genieten van 2 weken verlof.
Mijn spullen voor de klas staan klaar, ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn agenda.
Wat wilt zeggen dat ik nu ongestoord kaarten kan maken.

In de dutch doobadoo Facebook groep loopt iedere maand een super leuke challenge.
Ik neem hier geregeld aan deel.
Altijd leuk om zo'n uitdagingen aan te gaan.
En de dutch doobadoo materialen zijn zo fijn om te combineren met de mooie en leuke joy!crafts materialen.
Kijk maar naar mijn resultaat.


Voor deze kaart heb ik bewust maar een paar kleuren gekozen.
Kraft het papier wat ik het liefste gebruik, groen en paars.
Paars is een kleur die ik heel weinig gebruik. En toch is het zo'n toffe kleur.
Op deze kaart komt het helemaal tot zijn recht.


Als je kijkt naar de border bovenaan de kaart dan zie je 2 kleuren.
Ik heb de border 2 maal uitgestanst een keer in het groen en de andere in het paarse bolletjes papier.
Daarna heb ik deze opelkaar geplakt met ongeveer 2mm verschil zodat je het kleur verschil ziet.
En voila je hebt meteen een leuk en speels effect op je kaart.

Bedankt dat jullie zijn langs gekomen om mijn blog berichtje te lezen.
Ik zou het ook fijn vinden moest je volger worden van mijn blog.



gebruikte materialen:

6002/0482 cutting stencil
6002/0622 polybesa embosstncil - bloemenpatroon
6002/0646 flower border
6002/0646 autums stencil
6011/0313 botanical paper blok
6011/0501 lavender
6020/0019 decorative Pearls
6200/0220 sponge dauber
6300/0504 decoration
8089/0206 kraftpapier
8089/0211 kraft geribbeld karton

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur. Schattig draakje ook, past er goed bij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen