donderdag 16 februari 2017

veel liefs

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk lente weer is het hier al een paar dagen. 
Zo fijn, echt genieten.
Joy!crafts heeft in hun maart collectie een leuke waslijn uitgebracht.
Die past goed bij het mooie weer van de afgelopen dagen.


Toen ik het waslijntje klaar had vond ik dat het wel paste bij een baby kaart.
Dus nam ik de set love papier erbij en de baby blok uit de serie la vie est belle.
Een goede combinatie als je het aan mij vraagt.


Zie je het hoekje waar veel liefs op gestempeld staat, dat is ook een nieuwe mal uit de maart collectie.
De smile mal ontworpen door Mery.
Een leuke en veelzijdige mal, in het hoekje kan je een label steken wat ook een leuk effect geeft.

Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met randmal en vooral het mooie baby plaatje in het midden.

Fijn dat je langs bent gekomen om mijn blog berichtje te lezen.


gebruikte materialen:

-6002/0646 - snij-embosstencil - eindeloze bloemenrand
- 6002/0672 -  sij-embos-debosstencil 3D - waslijn
-6002/2052 - cutting stencil - randen
-6004/0007 - snij-embosstencil/stempel schuifhoekje met tekst
-6011/0511 - papierset met knipvellen - liefde
-6200/0934 - mini-trouvaile
-6500/0021 - foam tape 1,0 mm 12mmx2m
-8089/0203 - kraft papier


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik ben er vanmiddag ook mee bezig geweest, maar het is weer net ietsje anders geworden, aar het lijkt er wel een beetje op. Moet de foto nog bewerken, maar Picmonkey doet weer gek.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Astrid, de plaatjes blijven stuk voor stuk zo leuk om mee te werken he!

      Verwijderen