zaterdag 13 mei 2017

the story starts here

Hallo allemaal,

De nieuwste collectie van joy!crafts is weer uit.
En wat een geweldige collectie is dat toch!
Een tijdje geleden mocht ik al aan de slag gaan met enkele materialen uit de nieuwste collectie.
De kaarten die ik hiermee gemaakt heb zijn verschenen in het Joy News.
(Ik vind het een hele eer dat mijn kaarten hierin verschenen zijn!)

Het kaartje wat ik jullie hieronder ga laten kijken is er eentje van.
Voor zij die actief zijn in de facebookgroep: "friends of joycraft" hebben hier al een sneekje van gezien.


Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de gave sc@p - project life lijn.
Zo zie je dat je deze materialen ook erg goed kan gebruiken voor het maken van kaarten.
Ik heb er een trouw kaart van gemaakt.

Het randje wat je ziet is ook een nieuwkomer van deze maand. (snij-embosstencil-rand volant 6002/0912)


Fijn dat jullie weer zijn langs gekomen.
Tot de volgende keer.


gebruikte materialen:

6002/0912 snij-embosstencil-rand volant
6002/0914 sc@p stencil- Beautiful - love kit
6002/0942 scr@p stencil - weekkaarten
6011/0511 love
6370/0051 artificial flowers
6410/0449 scr@p stempel - sterren
8089/0203 kraft papier









Geen opmerkingen:

Een reactie posten