zaterdag 29 juli 2017

meet me under the mistletoe

Hallo allemaal,

Vandaag opnieuw een kerstkaart voor jullie.
Een romantische kerstkaart.
In films zie je altijd dat mensen elkaar onder de maretak kussen en lang en gelukkig samen leven.
Met die gedachte ben ik een kaart gaan maken.
Joy!crafts heeft deze maand een super leuke maretak uitgebracht, dat past perfect bij het kaart idee wat ik wil overbrengen.


Voor deze kerstkaart heb ik vooral de tekst meet me under the mistletoe centraal laten staan, samen met de maretak die deze maand is uitgekomen.
De tekst zelf komt uit de papier blok la vie est belle: Christmas Carol.
Verder heb ik het kaartje bewust rustig gehouden om de aandacht niet te verliezen.


De kaarsen die je ziet op de kaart zijn toffe kerststempels van Joy!crafts die deze maand zijn uitgekomen. (6410/0443)
Ook het kerstmutsje is een stempel uit deze stempelset.


Een rustige kerstkaart met leuke nieuwe materialen.
Hieronder kan je een overzicht terug vinden van de gebuikte materialen.

Fijn dat je een bezoekje bent komen brengen, als je nog geen volger ben van mijn blog mag je dit steeds worden zodat je geen enkel van mijn projecten meer moet missen ;)



gebruikte materialen: 
-6002/0684 mistletoe van hulst 
-6002/0949 cirkel in staafpatroon
-6011/0382 la vie est belle christmas carol 
-6011/0528 papierset - kerst achtergrond
-6011/0532 papierset- believe in magic
-6410/0443 clearstempel - kerstkaarsen/klokken

 
 


1 opmerking:

  1. Een hele mooie warme kerstkaart Ann. De glans op de strik en de besjes zijn mooie accenten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen