dinsdag 17 juli 2018

Pop-up kerstboom

Hallo allemaal,

Kennen jullie de pop-up kerstbomen al?
Deze zijn uitgekomen met de juli collectie van joy!crafts.
3 leuke bomen op een rij die je kan gebruiken als platte kerstboom of als pop-up kerstboom.
De pop-up versie wil ik je nu even laten kijken.


Ik heb de kerstbomen eerst in een groene kaart uitgestanst omdat ik deze als basis wilde hebben.
Nadien ben ik aan de slag gegaan met het designpapier.
Daar heb ik de bomen ook uit gestanst maar nadien heb ik ze eruit geknipt omdat ik de groene bomen echt als basis wilde behouden.
Nu snap ik dat je het lastig vindt om te zien hoe je de kaart nu precies moet vouwen.
Wel Anke heeft hier een heel duidelijk tutorial filmpje van gemaakt.
Ik zal de link hieronder delen, je hoeft er alleen maar op de klikken en dan kom je automatisch bij het juiste uit.


De pop-up kerstbomen kregen van mij de volledige aandacht, daarom heb ik de rest van de kaart bewust wat rustiger behouden. 

Fijn dat jullie weer zijn langsgekomen, graag tot de volgende keer!! 


gebruikte materialen: 

-6002/0985 snij-embos-debosstencil - pop-up kerstbomen 
-6002/1018 snij-embosstencil - WW - hertenkop 
-6002/1048 snij-embossing stencil HH - Poinsettia
-6002/1052 snij-embos-debosstencil - lantaarnpaal 
-6002/1086 snij-embos-debosstencil - Mix&match - bloem 
-6002/1093 snij-embos-debosstencil - flowerswirl -6011/0561 papierset - joy to the world (kerst)
-6200/0234 paper distresser
-8089/0211 kraft geribbeld karton A4

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorbeeldkaart met die pop-up bomen Ann. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pop up kaart heb je gemaakt , ga dat filmpje vast een keer kijken want vind het idee wel erg leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen