maandag 27 mei 2019

ocean schudring

Hallo allemaal,

Jullie hebben waarschijnlijk al enkele voorbeelden van de oceaanlijn gezien.
Graag wil ik jullie ook een van mijn voorbeelden laten zien.
Wat is het een fantastische lijn! Heerlijk om al vooruit te blikken naar de zomervakantie.
Ik heb ervoor gekozen om aan de slag te gaan met een borduurring.
Het kleinste maatje heb ik gekozen.
Een schudring maken stond al lang op mijn verlanglijstje.
Dus dat heb ik dan ook maar gedaan.



Als basis ben ik aan de slag gegaan met een designpapier.
Daarbovenop heb ik het mooie koraal geplakt, je ziet dat het koraal heel gedetailleerd is.
Om dit goed vast te krijgen heb ik gebruik gemaakt van het lijmvel van Joy!crafts.
Super gemakkelijk!
En verder ben ik de boel gaan opvrolijken met de andere leuke stencils die deze maand uitgekomen zijn.

Fijn voor je bezoek, graag tot een volgende keer!


Gebruikte materialen:
-6002/1296 snij/embosstencil - zeepaardjes
-6002/1297 snijstencil - koraal
-6002/1304 snijstencil - Sketch art - Water
-6002/1305 snij-embos-debosstencil - zeewereld
-6002/1219 snij-embos-debosstencil - zeemeermin
-6011/0514 papierset A4 - Under the sea
-6210/0001 borduurring bamboe 10cm
-6500/0034 lijmvellen A5 - snel en schoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten