donderdag 5 december 2019

cute baby

Hallo allemaal,

Dat de nieuwe babylijn uitgekomen is bij joy!crafts moet ik jullie waarschijnlijk niet meer zeggen.
Bij deze laat ik het jullie toch nog een keertje weten.
Joy!crafts heeft een prachtige nieuwe, schattige, mooie... babylijn uitgebracht.
Ik ben echt oprecht fan van deze lijn!


Hier op het sneekje zie je al een klein beetje van de nieuwe lijn.
Prachtig papier, een hele mooie wolkenstans die je kan gebruiken als babywolk maar ook als gewone wolk als je de bedeltjes onderaan erafknipt.
Echt prachtig!
Ik ben deze mooie materialen gaan combineren met de schattige LWD figuren van DenDennis.
Deze zijn ook super cute en passen zo goed bij het babygeheel.
Hieronder zal ik jullie mijn volledige kaart laten kijken zodat je kan zien wat het resultaat geworden is.


Schattig he?!
Voor een nog speelser effect in de kaart ben ik aan de slag gegaan met zo een tof halve balletje.
Je kan ze voor verschillende doeleinde gebruiken, ik heb het balletje nog extra in de kijker gezet door het kleinste maatje van een woodster errond te plakken.
Zo komen beide materialen extra in de kijker te staan op deze kaart en krijg je dat schattige gevoel erbij!

En voila, dat was het voor vandaag!
Graag tot een volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten