dinsdag 25 februari 2020

gefeliciteerd - unicorn

Hallo allemaal,

Jullie hebben vast en zeker al de schattige polybesa mallen van Jocelijne design uit collectie 2 zien voorbijkomen.
Ik ben aan de slag gegaan met de schattige unicorn. (Waar je natuurlijk ook nog andere diertjes mee kan maken!)
De unicorn spreekt al zo mooi van zichzelf dat deze niet veel andere dingen nodig heeft om schattig en mooi te zijn.
Kijk maar mee, dan snap je meteen wat ik bedoel.


Kijk hoe tof!
Het leuke is ook weer dat je de armpjes en beentjes zelf kan positioneren zodat je andere gezichtsuitdrukkingen kunt maken met de figuren.
Deze is zich aan het klaar houden om seffens een dikke gooi zoen te geven. :D
Zie je ook wat ik bedoel met dat je voor de rest niet veel anders nodig hebt om deze schattig te maken?


Zie zo dat was het weer voor vandaag. 
Graag zie ik jullie binnenkort weer voor een nieuw berichtje. 
Volg ook zeker mijn Instagram waar je bijna iedere dag wel iets creatiefs op ziet voorbij komen. 
Ik plaats hieronder de link.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten