dinsdag 14 april 2020

Lente

Hallo allemaal,

Lente, heerlijk seizoen!
Alles begint weer in bloei te staan, de eerste zonnestralen die weer wat warmte beginnen te geven.
Heerlijk genieten als je het aan mij vraagt.
Bij dat mooie en leuke gevoel hoort natuurlijk ook een vrolijk lente projectje.
Ik heb ervoor gekozen om dit keer een doosje te maken.
Je kan dan zelf beslissen of je er nog iets insteekt.
Ik wil er een klein plantje inzetten.
Even wat plastiek aan de binnenkant en het lijkt me een gezellig plantenbakje.


Een oplettende Facebook of instagram gebruiker heeft dit sneekje al eens zien passeren.
De mooie hibiscusbloem straalt zo tof op het doosje.
En de schattige kuikentjes maken het geheel nog wat vrolijker.


In collectie 3 kan je ook een hele mooie vlinderset terug vinden.
Een grote vlinder en een iets kleinere.
Prachtige motieven met bloemetjes bevatten ze.
Het leuke is, dat de bloemetjes in zijn geheel eruit stanzen.
Dus in principe kan je deze nog ergens anders op je kaart/project gebruiken.
Bij dit heb ik ze niet meer gebruikt maar in een van mijn andere kaarten wel.
Dat laat ik jullie een andere keer kijken.
Wil je dat de vlinder meer een opgevuld geheel krijgt dan teken je deze gewoon over op een andere kleur papier, dat knip je uit en plak je erachter.
Simpel eigenlijk.


Dit is mijn geheel geworden, prachtig papier wat voorzichzelf spreekt.
Heerlijke kleuren allemaal.
Lieve kuikentjes, tof gras... Ik kan blijven stoefen over deze verschillende materialen... Ja, ik ben fan!

Dit was het weer voor vandaag,
Graag zie ik jullie weer in een volgend blogbericht of via de andere social media kanalen!


Gebruikte materialen:
6002/1278 snijstencil Noor!design - paasei
6002/1285 snij-debosstencil - kuikentjes
6002/1429 snij-debosstencil - No end gras
6002/1435 snij-debosstncil - hibiscus
6002/1462 snijstencil - sketch art vlinders
6002/1453 snijstencil - no end grasborder - small
6011/0613 papierset - Noor!design - Easter
6011/0643 papierset Noor!design - country garden
6011/0646 papierset - Michelle - Spring
8089/0214 ribbelkarton
8089/0231 kraftpapier - wit

1 opmerking:

  1. Prachtig dit lentedoosje Ann...er is zoveel moois op te zien...KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen