woensdag 9 december 2020

Bloghoptijd!

 

Bloghop 9 december

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 11 aan de slag gegaan. En wat zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen!
Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we op de volgende bloghop  bekend. Hoppen jullie gezellig mee? Je kan tot maandag 14 december  meehoppen voor de prijs.

Winnaars: 
De winnaar van de vorige bloghop   is:  van harte gefeliciteerd met het winnen van de bloghop, mail je je gegeven naar anke@joycrafts.nl




Geertje


Nans



Petra:


Sandra

Dan is het nu tijd voor mijn creatie. 
Ik ben er alvast lekker vrolijk van geworden. 
Zo veel leuke materialen. 
En in de kerstperiode maak je natuurlijk veel kerstkaarten. 
Toch ben ik voor iets totaal anders gegaan. 
De nieuwste materialen lenen zich er ook erg goed voor. 
Kijk maar mee. 


Eerst enkele sneekjes voor het spannend te houden. 
Zie je dat mooie hekje en de prachtige meiklokjes? 
Meiklokjes of lelietjes ter dalen zijn een van mijn meest favoriete bloemen. 
Ze ruiken altijd zo lekker.


Oplettende hoppers zien al een stukje van Geertje haar prachtige parkiet. 
Wat is deze toch geweldig! 


Kijk eens hoe mooi deze is? 
Ik heb me een tijdje geleden voor genomen voor terug meer te gaan inkleuren. 
Dit was een van mijn eerste liefdes in het kaarten maken. 
En dan komt joy!crafts met deze geweldige stempel. 
Mijn hart maakte een sprongetje hoor. 


En voila mijn volledig resultaat. 
Ik ben er alvast zeer tevreden over. 
Laat hieronder zeker een reactie achter, hop verder naar de andere dames en wie weet maak jij wel kans op een leuke prijs! 

Bedankt voor het hoppen, 
graag tot een volgende keer! 




16 opmerkingen:

  1. Super mooi en die parkiet vind ik geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi deze is ook al zo leuk. Wat een lief parkietje.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt! Zo mooi met het parkietje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat parkietje geniet zo wel van het buitenzijn. Mooie creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Ann, een leuke vogel erop en die lelietjes van dalen doen me al aan de lente denken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden. prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the scene you created and the beautiful bird! Pretty colors and details!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Óók een mooie kaart 👌
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De papegaai blijft erg leuk. Ook de hekjes vind ik super. Fijn ook een andere kaart dan een kerstkaart. super geworden
    groetjes jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat is leuk zeg, en wat een vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prach5og, wat komt die mooie parkiet goed tot zijn recht op dit mooie model.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen,
    Ook dit is weer een prachtige kaart. Een prachtige parkiet, ik vind m top.
    Groet angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card. We had budgies when I was young. So beautiful. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen