maandag 15 januari 2018

bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer de 15e van de maand en start er weer een nieuwe bloghop. Onze dames zijn aan de slag gegaan met de allernieuwste producten uit de februari collectie, die vanaf nu overal in de winkels liggen. Dus laat je inspireren door de prachtige voorbeelden.


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter. De dames die meedoen zijn:  AntoinetteHenriette, Nans, Brenda,  en Ann (daar ben je nu 😉
Als je bij alle dames gekeken hebt, dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 22 januari bekent. Hoppen jullie gezellig mee?


Hieronder laat ik jullie mijn sneekje nog eens opnieuw zien. 
Kan jij al raden waarmee ik aan de slag ben gegaan? 



Ik ben met de wellness serie aan de slag gegaan. 
Wie had het juist geraden? Laat het zeker achter in jouw reactie want ik ben eigenlijk best benieuwd. 
Deze maand is er ook een hele mooie pop-up waterlelie uitgekomen. 
Deze staat centraal op mijn kaart, ik ga jullie niet langer in spanning houden en laat jullie meteen mijn volledige uitwerking zien. 



Ik heb ervoor gekozen om de waterlelies centraal te laten staan en de rest van mijn kaart niet te druk in te kleden. 
Wil je weten welke producten ik verder gebruikt heb, kijk dan maar goed naar de kaart en het productenlijjstje kan je hieronder terug vinden. 




gebruikte materialen: 
-6002/1024 cutting, embossing, debossingstencil 3D hotstones 
-6003/2017 cutting-debossingstencil waterlelie 
-6011/0530 papierset - design flowers 
-6011/0546 papierset - matching colors uni - wellness 
-6013/0347 knipvellenset Wellness 
-6200/0226 mini inkt blending tool set 

27 opmerkingen:

  1. Oh Ann wat is fit mooi met die lelies en de Boeda. Echt een kaart waar je meteen zin krijgt in n dagje sauna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart. Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en had nieuwe collectie al gezien op de site,de mallen die je hebt gebruikt zijn mooi,maar de eyeletmal met stempel vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk die popup waterlelie! Prachtige kaart heb je er mee gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Karte ist ein Traum, bin total begeistert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'n Heel mooi en rustig kaartje! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous pop-up card! I love the dimension of the flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie combinatie van materialen en kleuren, prachtige kaart.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopperdehop...... en nu in de rust.... dat straalt dit kaartje helemaal uit! Heel mooi
    En de boedha is prachtig want als je die krijgt brengt het geluk! Dit kaartje dus ook😍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie rustgevende kaart. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ann,
    Door de hotstones mal en ook wel de kleur kon ik zien dat het een wellness kaart is. Schitterend gedaan. Prachtig zijn de waterlelies ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am in LOVE with this one! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous release. The waterlilies are lovely. Wonderful card. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de nieuwe collectie helemaal te gek. 😍😍😍
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Mijn vermoeden was juist. Ik dacht iets met een Budha🙊🙈. Super mooie kleuren. Het is een mooie serene kaart geworden. 😍😍 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi zeg.
    Ik vind de welness-collectie zo mooi en jij hebt er ook al zoiets moois van gemaakt.
    Mooi met de lelies op de voorgrond
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rustgevende kaart, heel mooi met deze kleuren.
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. deze kaart straalt ook rust uit.Mooie kaart met mooie spulletjes.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WoW dat is heel origineel gedaan. Een heel rustgevend kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige rustgevende kaart. Heel mooi gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig! De kaart heeft een speciaal effect.
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk rustgevende kaart! Ik vind het super gemaakt. Schitterende collectie weer!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie popup kaart heb je gemaakt.
    Heel rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen