maandag 8 januari 2018

Make a card with joy!crafts

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag is er in de Facebook groep: "Friends of joy!crafts" een make a card geweest.
Een maandelijks terug kerend event waar je om de zoveel tijd een nieuwe hint krijgt en samen werkt een dezelfde kaart, die toch bij iedereen verschillend zal zijn.

Deze maand is er een nieuwtje, zoals gewoonlijk loten we een prijs uit onder de deelnemers maar er is meer.
Degene die wint mag 1 maand lang gastdesigner zijn bij joy!crafts.
Is dat niet super gaaf?!
Ik zou zeggen allemaal deelnemen, het kan nog tot 15 januari.

In dit bericht laat ik jullie mijn uitwerking zien.
Ik heb ervoor gekozen om een beterschapkaart te maken en de mooie stempels die pas uitgekomen zijn.


Nu zie je alleen nog maar  het pocket zelf, in een foto hieronder zal ik jullie ook de kaart laten zien die perfect in past.
Miranda heeft echt een leuk model voor ons bedacht.
Ik vermoed dat ik dit vaker ga gebruiken.


Hier zie je mijn volledig resultaat, laat jij dat van jou ook zien in onze facebookgroep?

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, en tot de volgende keer!


gebruikte materialen:

-6002/0646 snijstencil - eindeloze bloemenrand
-6002/0973 snij-embosstencil - cirkel vlinder + bloemen
-6003/0084 snijstencil VF - paraplu
-6410/0461 clear stempel - beterschap

1 opmerking: