donderdag 21 februari 2019

bloghop 21 februari

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Wat zijn er weer prachtige producten uitgekomen en voor ieder wat wils.
Een aanvulling op de Tumble Friends. Leuke voorjaars stencils en voor babykaarten. Teveel om op te noemen, maar hieronder het overzicht van alle nieuwe producten.


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 25 februari bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Fijn dat jullie bij mij aanbeland zijn voor de bloghop.
Wat ik jullie ga laten kijken is waarschijnlijk iets totaal verschillend van wat je bij de andere dames hebt gezien.
Hier alvast een sneekje ;)


Kan je het al een beetje zien met welke materialen ik aan de slag ben gegaan?
Jocelijne heeft naast haar super schattige tumble Friends en uitbereidingssetjes ook hele leuke bullet journal snijstencils ontworpen.
Deze heb ik gebruikt bij met maken van deze bullet journal pagina.


Over iets meer dan een week vertrek ik op wintersport vakantie.
Altijd super leuk, alleen ben ik zo een chaoot als ik mijn koffer moet inpakken.
Ik vergeet steeds wat ik er al in heb zitten en zo kan ik mijn koffer steeds opnieuw in en uittasten om te checken of ik het wel of niet in had.
Dus een checklist is in dit geval echt wel handig voor mij haha 😅

Ziezo, dat was het bij mij.
Hop zeker verder naar de andere want er is weer zoveel mooi's te zien overal!

Graag tot de volgende keer!


gebruikte materialen:
-6002/1196 snij-embosstencil - Jocelijne - TF - Arcitica
-6002/1247 snijstencils - Jocelijne- Bullet journaling
-6011/0516 Papierset - let it snow (A4)
-6013/0343 knipvellen A4 - Happy Hollidays
-6200/0934 Mini trouvaille - icl 4 platen
-6500/0025 foamtape 1,5 mm
-8089/0211 kraft geribbeld karton A4

22 opmerkingen:

  1. Je hebt een fantastische eigen 'draai' aan je to-do lijstje gegeven. Wat een leuk idee!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappige kaart heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, that's too much fun. Very cool layout and so useful!! Love it. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Ann hoe je de materialen erop hebt verwerkt! Ideaal zo'n checklist voor je wintersportvakantie. Alvast een fijne vakantie. Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zet dit soort lijstjes altijd op een gewoon papiertje maar vanaf nu dus niet meer!!!! Wat een geweldig idee en je kunt hem volgend jaar zo weer uit je album halen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg om met de nieuwe materialen aan de slag te gaan, wat een prachtig idee. en natuurlijk een fijne vakantie gewenst! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supergave variatie op de oude inpaklijst. Dit is al een deel van de voorpret. Fijne vskantie⛷🏂👍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful textures and colors on your page!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Zo wordt koffers pakken een stuk leuker.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie checklist. Hihi ik heb gewoon een lijstje met blokjes maar sit is wel een heel leuk idee. Toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt en bergje mooie pagina geworden 😍😍. Mooie rustige kleuren. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen