donderdag 7 februari 2019

Hiep hiep hoera!

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer, dit keer met een leuke slider kaart/cadeau enveloppe.
Het is altijd leuk om een gezellige enveloppe te geven.
Mijn ervaring is dat de mensen over het algemeen nog enthousiaster zijn als ze een toffe enveloppe zien met daarin bv een leuke kaart, een waardebon, geld...
En nog een voordeel, je hoeft op deze manier niet opzoek te gaan naar inpakpapier.

Voor de enveloppe die ik aan jullie wil laten kijken ben ik aan de slag gegaan met wit kraftpapier.
Dit omdat het extra stevig is om de enveloppe te vouwen.
Dan ben ik uit designpapier de slider gang gaan snijden.
Deze heb ik extra lang gemaakt door de slider 2x naast elkaar uit te snijden.
Kijk maar mee.



En dan ben ik aan de slag gegaan met de leuke tumble Friends, deze hebben volgens mij nog weinig uitleg nodig over hoe leuk ze wel niet zijn!
Je kan er zoveel kanten mee uit.
Echt geweldig.
Ik heb een soort van schattig vosje gemaakt.
Hij had misschien iets roder mogen zijn om nog meer op een vos te lijken maar zo vond ik het ook enorm schattig.



Zie zo, dat was het weer voor vandaag.
Graag tot in een volgend blogbericht!


Gebruikte materialen:

-6002/0876 polybesa scrap maskstencil - lettering stencil
-6002/1179 snijstencil - Jocelinne - Tumble friends
-6002/1211 snijstencil - One of a kind - ballonnen
-6002/1237 snijstencil - slider kort
-6011/0609 papierset - Noor - Design let's party
-6200/0110 Magical movers voor sliderstencils
-8089/0231 kraftpapier wit 300gr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten