woensdag 16 juni 2021

Bloghop 16 juni

 Dag allemaal,


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 3 aan de slag gegaan. En wat zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen!

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we op de volgende bloghop  bekend. Hoppen jullie gezellig mee? Maandag 21 juni verloten we de prijs. 








Ondertussen zal ik jullie mijn creatie voor deze bloghop eens laten kijken. 
Ik ben met zowat alles uit de nieuwe collectie aan de slag gegaan denk ik. 
Het is ook allemaal zo mooi en leuk! 
Onder invloed van de gierende zwangerschapshormonen in mijn lijf is het een baby kaartje geworden. 
Een collega van mij is ook in verwachting van haar eerste kindje dus dat is wel gezellig. Dan kan dit leuke kaartje naar haar gaan. 


Dit is alvast de voorkant. 
Onder de flap kan je voluit lezen, laatste voeding. 
Het leuke aan het verrassingswiel is dat je ermee kan draaien en steeds een andere tekst of cijfer in dit geval tevoorschijn kan toveren. 


Zie je wat ik bedoel, toch super leuk he! 
Oke, nu gaan we verder met de binnenkant, het idee voor dit patroon komt trouwens van Miranda Bouhof. 



Dit is de volledige binnenkant van mijn project geworden. 
Ik zal jullie zodadelijk even de verschillende flappen foto per foto laten zien zodat het nog duidelijker gaat worden. 
Een gezellig babykaartje met verrassingen voor de aanstaande ouders. 


In deze flap zitten leuke labeltjes met een tekstje op. 
Je kan er natuurlijk ook andere dingen insteken, of een foto... Je kan er vele kanten mee uit gaan. 
En kijk toch eens hoe schattig die koala's zijn, zeker zo in het gras met nog wat bamboe erbij. 
Ik ben echt verliefd op deze schattige beestjes. 


En voila, dit heb ik in de onderste flap gestoken. 
Baby sokjes. 
Toch te lief. hihi. 
In het originele patroon was dit vak voorzien voor een briefje geld te steken. 
Dat kan je natuurlijk ook nog steeds doen. 
Ik vond de sokjes wel heel toepasselijk voor dit geheel. 
En dan subtiel de narcis erbij. 
Veel meer had het niet nodig vond ik. 
Het patroontje wat je in het witte ziet is gemaakt met de polybesa mal, ook weer uit deze collectie. 
En ziezo, jullie zijn bij mij rond. 
Dit was alles voor vandaag. 
Blijf me zeker volgen op de social media, daar post ik net iets meer als hier op het blog. 

Vele groetjes en graag tot een volgende keer! 



13 opmerkingen:

  1. Leuke cadeau kaart voor iemand die in verwachting is of voor een verjaardag!
    Gezellige dag, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een leuk idee zo. Echt superleuk de koala voor babykaarten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan. Lijkt met echt een cadeautje om te krijgen. Zal dit onthouden.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat leuk, lijk me heel leuk om z’n cadeautje te krijgen
    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is leuk gemaakt met de nieuwe spulletjes van Joy. Heel mooie creatie voor een babykaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kadootje heb je gemaakt, en zeker erg leuk om er sokjes in te doen, zo schattig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en super leuk om dit kado te geven.
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De nieuwe collectie is echt helemaal te gek. Super tof kaartje heb je gemaakt, nou ja eigenlijk meer een cadeautje. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je gemaakt met deze nieuwe set! En dan die lieve sokjes erbij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow this is a stunning creation. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen