donderdag 15 juli 2021

Bloghop: grasrand + narcis

 


Dag allemaal,

Bloemen en een grasrand maken je kaart altijd af. Nu zitten er in de nieuwe collectie een leuke grasrand en narcis. Dus dat vraagt om een bloghop.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **


Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met heel veel bloemtetjes. 


Dit is mijn sneakje, zie je die mooie narcis alvast? 
Ik ben wel echt fan van deze prachtige bloemen. 
Je kan ze als narcis gebruiken, maar dat moet niet per se. Als je de stamper er niet in zet en deze vervangt door een pareltje of dergelijke heb je meteen een hele andere mooie bloem. Net zoals je de kleuren volledig kan kiezen. Voor deze creatie ben ik vooral aan de slag gegaan met blauw soorten en paars. 
Kijk maar mee naar mijn volledig resultaat. 


En wat denk je ervan? lekker vrolijk met veel bloemen. Wat heb ik nog gebruikt, de mooie stempel: Wat je in je hart bewaart raak je nooit meer kwijt. Je shopt deze HIER


Verder heb ik nog een andere soort bloem gebruikt voor de afwisseling. De mooie pioenroos. Natuurlijk kan je deze ook shoppen bij Hobbizz. Kijk maar mee: Flowerfoam + pioenroos


En zo komen we ongeveer aan het einde van deze blogpost terecht. 
Hop zeker verder naar de volgende en vergeet geen reactie achter te laten. 


Je hopt van hieruit verder naar het blog van: 



Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer! 



1 opmerking: